Повернення товара

Повернення товару поза торговельними та офісними приміщеннями для роздрібних клієнтів способом онлайн спирається на Закон України, статтю "Про права споживачів" та конкретні правила, прописані на даному сайті.


Відповідно до п.3 ст.4 Закону № 1023, додаток 3 до Постанови № 172.


Не підлягають поверненню.


Пряно-пухові вироби. (Примітка. Ми завжди йдемо на поступки своїм покупцям, тому передбачили варіант обміну або повернення, але тільки за певними умовами. Приклад такого одягу відбувається у відділенні Нової пошти. Якщо товар не підійшов, оформляється повернення покупки, не виносячи річ з відділення пошти.)

Товари належної якості, продані посереднику (СП для подальшого продажу, колективних замовлень) за оптовою ціною.

Повернення товару та коштів для роздрібних покупців

Обов'язковою умовою для роздрібних покупців є відсутність пошкоджень, слідів використання та збереження оригінальної упаковки. Якщо Ви повертаєте одяг, представлений у каталозі як комплект, необхідно повернути всі його складові.

На огляд товару та ухвалення рішення після отримання посилки, достатньо 1-2 дні. Покупець має право відмовитися від отриманого Товару та розірвати Договір купівлі-продажу. Підтвердженням покупки має бути замовлення, оформлене на сайті, чек оплати за товарний лот та накладна Нової пошти, де було отримано посилку. Тому ніколи не викидайте чеки, бережіть їх до отримання посилки.

У випадку, якщо адреса доставки розташована дуже далеко від місця відправки посилки, то право на повернення товару зберігається протягом 14 днів з моменту викупу товару до отримання його компанією, якщо було укладено усний або письмовий Договір між продавцем та покупцем.

Інтернет магазин не відповідає за сприйняття відтінків кольорової гами одягу, відображеного на фотографії через різну передачу відтінків кольору моніторами комп'ютерів, фізіологічною обумовленістю зору людини.

Як відбувається повернення коштів?


При відмові Покупця від Товару, Продавець повертає йому вартість поверненого Товару протягом 3 днів з дати надходження поверненого Товару на склад Продавця разом із заповненою Покупцем заявою на повернення.

Повернення коштів вартості Товару здійснюється виключно особі, зазначеній у Замовленні на Товар, за умови надання такою особою квитанції (чек) про оплату Товару, за який повертаються кошти.

У разі, якщо Покупець у Замовленні вказав невірні дані, або не надав чек для повернення коштів, або подав конкретні вимоги щодо виміру товару, відправки або були укладені інші домовленості щодо термінів обміну або повернення, поставлені Продавцем перед відправкою товару, а згодом відмовляється від заявленого Продавець залишає за собою право відмовити такому Покупцеві у поверненні коштів.

Вимоги щодо повернення, сплаченої за товар грошової суми, підлягають задоволенню протягом 30 днів з дня пред'явлення відповідної вимоги (п. 4 ст. 12 Закону України «Про захист прав споживачів»), але за лояльністю до наших покупців ми намагаємося повернути вартість товару протягом 1-2 днів із моменту отримання посилки Продавцю.

Важливо! Повернення коштів для СП (спільна або колективна закупівля за роздрібною ціною), яким було правильно підібрано розмір індивідуально для кожного клієнта, здійснюється за допомогою повернення грошей на платіжну картку покупця, виключаючи 3% від сплаченої суми за обслуговування: консультація, індивідуальні виміри виробу, відпарювання або прасування, відправка товару.

Витрати на транспортні послуги з доставки товару та передачі грошової суми оплачує Покупець.

Повернення Товару неналежної якості

Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який несправний і може забезпечити виконання своїх функціональних якостей. Отриманий Товар має відповідати опису на Сайті. Відмінність елементів дизайну чи оформлення від заявлених в описі на Сайті не є ознакою не якісності чи не функціональності Товару.

Увага! Зовнішній вигляд та комплектність Товару, а також комплектність всього Замовлення повинні бути перевірені Покупцем у момент отримання Товару у відділенні пошти. У разі виявлення шлюбу підтвердіть дефект за допомогою фото, зафіксувавши цей факт при свідках у відділенні пошти.

Після отримання Замовлення та примірки будинку, претензії до зовнішніх дефектів товару, його кількості, комплектності та товарного вигляду не приймаються.

Якщо Покупцеві було передано Товар неналежної якості та інше не було заздалегідь обумовлено Продавцем, Покупець має право скористатися положеннями ст. 8 "Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості" Закону України "Про захист прав споживачів".

Продавець не відповідає за недоліки Товару, якщо вони виникли після його передачі Покупцю внаслідок порушення Покупцем правил користування чи зберігання товару, дій третіх осіб або непереборної сили.


Обмін товару.


Якщо не підійшов розмір, ви